2010. június 25., péntek

Kit hívsz? (3. rész) :P

A Trükkös felhúzott? Egy crocotta kapta el a grabancod? Mindegy milyen furcsaság történt veled, a Winchester-testvérek segítő kezet nyújtanak...


Kedves Sam és Dean,
Egyik nap nem mentem suliba, mert beteg voltam. Másnapra jobban lettem, tehát húztam suliba. Mikor bementem a matek terembe, megkérdeztem a tanárom, hogy mit mulasztottam el. Úgy nézett rám, mintha 10 fejem lenne, és azt mondta: " Ó, én azt hittem, hogy tegnap itt voltál. Jelentették, hogy nincs hiányzó." Szerintem egy alakváltó volt. Légyszi segítsetek, tényleg ki vagyok bukva, hogy láttak a suliban, mikor be sem mentem!
Ashely, Townsend, MA


Sam szerint: Biztos van rá egyszerű magyarázat. Talán hibáztak a társaid, a tanár, vagy valaki helyetted mondott 'Jelen!'-t!, ezért azt hitték, te vagy. Mások is láttak aznap a suliban? Szerintem szegény tanárod csak túlórázásban szenved. Igaz, vannak alakváltók, de elég ritkán tűnnek fel.

Dean szerint: Figyi, gondolj má' bele: ha alakváltó lennél és felvehetnéd bárkinek a személyét, miért mennél iskolába? Akkor már inkább bankrablás és dögös csajok felszedése. Nem ülnek a seggükön algebrai egyenletek társaságában. Komolyan, az lenne a legnyomorékabb alakváltó, akihez eddig szerencsém volt.

Kedves Sam és Dean,
Dean, szerelmes vagyok beléd. Menjünk bulizni. Tudsz tovább vadászni Sammel és lenne egy otthonod, amikor csak szeretnéd. Csinos vagyok, vicces és okos, emellett nagyon jó szakács. Kegyetlen sajtburgert készítek. Ó és egyedül hozd Samet; van egy ikertestvérem.
Imádat,
Sarah, Mahwah, NJ


Dean szerint: A sajtburgerrel meg is kaptál Sarah. Úgy tűnsz, mint a számomra tökéletes nő! Sajnos, valahogy a béna öcsém elhányta a címedet. Kösz szépen Sam...

Sam szerint: Ha nem barmoltad volna el a gépemet, még mindig meglenne. Elveszett az összes e-mailem neked köszönhetően!

Dean szerint: Amúgy milyen laptop nem tud megbirkózni olyan oldallal, mint a [CENZÚRÁZVA - a szerk.]

Sam szerint: Dean, csak menj a szoba másik végébe, ülj le és hagyjál békén egy kicsit oké?


Kedves Sam és Dean,
Ez elég hülyén fog hangzani, légyszi ne röhögjetek ki. Parázok a babáktól. Bármilyen fajta szóba jöhet: a kirakati babák,  cirkuszi figurák és leginkább a hasbeszélő babák. Mindig arra gondolok, hogy életre kelnek és kinyírnak! Megtörténhet ez? Légyszi nyugtassatok meg!
Katie, Tupelo, MS


Dean szerint: Utálom, hogy ezt kell mondanom Katie, de bármi életre kelhet boszorkányság által.  Egy szellem szintén lehet lakója tárgyaknak, ez esetben babának és mozoghat magától. Csak gondolj Chucky-ra - őt megszállta egy gonosz szellem. Megtörténhet!

Sam szerint: Dean, ne ijeszd már halálra! Katie, úgy gondolom te automatonophobiában szenvedsz: mikor az ember fél a hasbeszélő babáktól, szobroktól, különböző humanoid figuráktól. Segítséget kérhetsz pszichológustól vagy hipnotizőrtől. Az esélye annak, hogy körülötted életre keljen bármi, kicsi. NAGYON kicsi.

Dean szerint: Automata-mi? Ezt úgy gugliztad, mikor nem figyeltem? Nem létezik, hogy megjegyezz egy ilyen hosszú szót és ilyen hamar előrántsd a fejedből!

Sam szerint: Képes vagy rá, ha a fejed nincs teletömve Zeppelin dalszövegekkel és kajafüggő szerelmes levelekkel.

Dean szerint: Na mindegy. Katie, a helyedben kipróbálnék egy terápiát. Vedd ki a Chucky filmeket. És a Viasztesteket. Úgy hallottam jó.


2 megjegyzés:

evi írta...

Hát ez kész. X"DD
Szakadtam rendesen Dean alakváltós válaszán... :"""DDDD

Ilyen ha van még,jöhet! :D:D:D:D

Christo írta...

Lesz még...;)xD